Samarbejdspartnere

Herunder kan du se en liste over vores samarbejdspartnere

Sundhedsplejerske: Skolesundhedsplejen er et gratis tilbud, og vores hovedopgave er at sikre børn og unges trivsel og udvikling, og dermed medvirke til at I får den bedst mulige barndom og ungdom.

Center for psykologi og pædagogik, i daglig tale CCP består af psykologer, tale/hørekonsulenter, inklusionskonsulenter og læsekonsulenter.

Ungdomsskolen et kommunalt tilbud om undervisning og oplevelser til alle mellem 13 og 18 år. Alle elever fra og med 7. klasse kan deltage.

Vesthimmerlands ungeteam: Er man som forældre bekymret for sit barn, kan man altid henvende sig til en Ungeteam/SSP medarbejder.

Vesthimmerlands Kulturskole tilbyder undervisning i musik, billedkunst og drama primært til børn og unge i aldersgruppen 0-25 år. Undervisningen udbydes decentralt i hele Vesthimmerlands kommune.

Tandplejen: Alle børn og unge i Vesthimmerlands Kommune kan få gratis tandpleje. Fra fødslen og indtil 18-års fødselsdagen tilbyder vi forebyggende tandpleje (på skolerne), tandeftersyn og behandling. Tandplejen har også tilbud til voksne med særlige behov.

Email til redaktør: Aalestrup Skole